Drama Mokcun Biadap , Orang Kedah Rasa Nak Tampaq Mokcun . Pasaipa Pulak ?

Loading...

Drama Mokcun mendapat perhatian pada siri pertama apabila gelagat dan loghat Mokcun mencuit hati para penonton sehinggalah terhasilnya drama Raya…

Continue Reading →

Loading...

‘Jika cucu-cucu saya, dah lama kena tangan’ – Chef Wan

Loading...

Bila datang beraya di rumah orang, ibu bapa perlulah mengawal dan menjaga kelakuan anak mereka agar tidak menimbulkan sebarang masalah…

Continue Reading →

Loading...

7 Suku Kaum Ganas Pemakan Daging Manusia Yang Masih Wujud Hingga Sekarang

Loading...

1. The Carib Nama suku inilah yang menjadi sebutan untuk orang yang memakan orang lain. Ini diketahui merupakan suku pertama…

Continue Reading →

Loading...

13 Fakta Comel Tentang Kucing Yang Perlu Kita Tahu

Loading...

Seronoknya bila dapat gomol kucing kesayangan selepas pulang dari tempat kerja. Terasa hilang segala penat dan stres selepas seharian menghadap…

Continue Reading →

Loading...

HUKUM MEMBUAT KUIH DAN BISKUT BERBENTUK HAIWAN

Loading...

Baru-baru ini viral dengan resepi biskut ulat bulu atau beluncas yang comel dengan bermacam-macam warna.Maklumlah nak sambut hari raya.Muncul lah…

Continue Reading →

Loading...

‘Sayang nak balik kampung ke nak pindah? Masukkan tong gas sekali. Dapur almari…’

Loading...

Kemas baju macam nak pindah? Indah dan tak sabar nak rasa suasana balik kampung. Berhari-hari tengok wanita kemas dan siapkan…

Continue Reading →

Loading...

5 Cara Untuk Menghidupkan Smartfon Sekiranya Butang “Power” Rosak

Loading...

5 cara alternatif yang boleh korang cuba untuk menghidupkan fon tanpa menggunakan butang kuasa. Cara ini boleh korang cuba sekiranya…

Continue Reading →

Loading...

‘Sedap dia je pasang grill di koridor’

Loading...

KUALA LUMPUR – Tindakan seorang penghuni pangsapuri memasang pagar di laluan di ruang pejalan kaki, menimbulkan kemarahan dan rasa tidak…

Continue Reading →

Loading...

Gadis Kongsi Pengalaman Teman Lelaki Terkurung Dalam Bank Selepas 12 Malam Mencuit Hati Netizen

Loading...

Rasanya semua dah tahu di Malaysia, semua sistem perbankan akan berhenti beroperasi setiap jam 12 malam dan ini termasuklah mesin…

Continue Reading →

Loading...

Gara-gara Gate K10 jauh, penumpang terlepas penerbangan Air Asia

Loading...

Seorang pelanggan Air Asia tidak berpuas hati dengan tindakan kakitangannya yang tidak membenarkan mereka masuk ke dalam pesawat, sedangkan mereka…

Continue Reading →

Loading...